Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Poređenje Dejtonskog i Briselskog sporazuma notorna neistina - prvim je stvorena Republika Srpska, a drugim predato Kosovo

Komentari (60) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 13 avgust 2016 21:37
Cviko
U ovom poređenju, gde je Rezolucija SB 1244? Sve što nije u skladu sa ovom Rezolucijom je pravno ništavno. Podržavam sve navedeno u tekstu bez ikakvog daljeg komentara.
Preporuke:
83
6
2 subota, 13 avgust 2016 22:33
Miroslav
Mi smo u Dejtonu izborili pravo da imamo: presjednika RS, vladu RS, ministarstvo unutrašnjih poslova (svoju policiju), Skupštinu RS, vojsku RS (ukinuta odlukom Visokog predstavnika). Ako je ovo isto u Briselskom sporazumu, onda sam ja magarac. Nije moje da sudim, ali ako Srbi na Kosovu trpe da ih neko pravi budalama to je njihov izbor. Žao mi je zbog toga, ali to je njihovo pravo.
Preporuke:
47
3
3 subota, 13 avgust 2016 22:59
Dragan, Katun
Pridružujem se stavu iznetom prvom komentaru.
-------
Neophodan nam je novi čist pokret, podrazumeva se nacionalno odgovoran.
Preporuke:
40
1
4 subota, 13 avgust 2016 23:22
Ne klepeći nanulama
Ljudi u Republici Srpskoj su ovu izjavu Vučića primili sa gnušanjem.Ako bude nastavio ovim putem...
Preporuke:
57
1
5 subota, 13 avgust 2016 23:30
Bojan, Pristina
Kolko vidim, Pokrainski odbor DSS nema dilemu da li na lokalu treba saradjivati sa naprednjacima.
Sve pohvale jer su oni pravi Srbi beskompromisni i nepodmitljivi.
Preporuke:
61
1
6 nedelja, 14 avgust 2016 00:51
brzi
Žalite se mrtvom Slobi koji je 99. povukao sa KiM i državne strukture koje nebi trabo da povuče i neupoznatom bivšem predsedniku svoje partije Koštunici koji ni prstom nije mrdnuo da se realizuje rezolucija 1244, a sa nekim svojim potezima ( prodaja NIS-a Gaspromu) direktno prouzrokovao i de jure osamostaljenje KiM i njegovo priznavanje u državama diljem sveta.
Preporuke:
7
54
7 nedelja, 14 avgust 2016 01:09
burmur
Vise od 250.000 Srba je napustilo Kosovo!!! Kako je to moguce kad na Kosovu prema popisu iz 1991 zivelo manje od 200.000 Srba, a posle 1999 na Kosovu ostalo vise od 100.000.
Preporuke:
9
51
8 nedelja, 14 avgust 2016 04:12
xx
Slucano sam otvorio ovu stranicu.
Pogledah wiki. Prema wikiju na Kosovu u 2011 godini zivi: 92,9% Albanaca, a Srba je 1,5%, Bosnjaka 1,6%, Turaka 1,1%.
Procenti sve govore. Toliko galame zbog 1,5% Srba?
Preporuke:
6
63
9 nedelja, 14 avgust 2016 06:56
stalne opstrukcije
Pa i Sipci su uvideli na primeru Bosne sta to znaci, zato po cenu zivota ne daju republiku srpsku na kosovu.
Preporuke:
23
4
10 nedelja, 14 avgust 2016 07:24
nada
Podržavam gore iznete stavove.Nažalost neki Srbi sa Kosova i Metohije daju podrskuAV.
Preporuke:
36
2
11 nedelja, 14 avgust 2016 10:43
Marija
Uvek sam mislila da na Kosovu ima više Crnogoraca nego Srba. Zašto bi Milošević inače išao u sukob sa NATO-om.
Preporuke:
7
32
12 nedelja, 14 avgust 2016 11:00
"Dejtonski sporazum" je međunaordno dao pravni legitimitet R. Srpskoj.
U vezi sa glavnom "tezom" autorskog teksta da je u Dejtonskom mirovnim sporazumom pravno legitimisana R Srpska, u prilog tome i ovaj dole ispod.

Bošnjačka politika se sada ko nešto lažno buni protiv srpskog referenduma o 9.januaru koji bi trebao poništiti odluku Ustavnog suda BiH a i sama je bošnjačka politika poništila odluku svog Ustavnog suda t.z.v RBiH iz 1992.godine (Alija Izetbegović potpisom na "Dejtonski sporazum").

https://www.youtube.com/watch?v=I5WFf9cVPHs


Bošnjačka politika nikada nije poštovala odluke ustavnog suda a sada kao traži da srpska politika poštuje?

Da bošnjačka "kucanja" bude veća, tadašnji "predsjednik Ustavnog suda RBiH" Ismet Dautbašić koji je "potpisao tu odluku" 1992.godine, već 1995.godine je glavni "pravni savjetnik Alije Izetbegovića" i jedan od glavnih "pravnih kreatora Dejtonskih pregovora ispred bošnjačke politike".
Preporuke:
18
2
13 nedelja, 14 avgust 2016 11:14
?
xx
Slucano sam otvorio ovu stranicu.
Pogledah wiki. Prema wikiju na Kosovu u 2011 godini zivi: 92,9% Albanaca, a Srba je 1,5%, Bosnjaka 1,6%, Turaka 1,1%.
Procenti sve govore. Toliko galame zbog 1,5% Srba?


Ukoliko ne znate (ali mislim da znate,ali malo zezate, Kosovo i Metohija ima posebni značaj u srpsjoj nacionalnoj svijesti), mada donekle ima smisao vaš komentar, jer srpska politika nije vodila ni blizu brigu o 12% srpskog stanovništva koje je protjerano i poništena mu svaka državotvornost u Republici Srpskoj Krajini (sdanašnji prostori Republike Hrvatske). Izdala je 1995.godine nekih 250 ili 300 hiljada Srba Krajine.
Preporuke:
23
4
14 nedelja, 14 avgust 2016 11:24
....
stalne opstrukcije
Pa i Sipci su uvideli na primeru Bosne sta to znaci, zato po cenu...ne daju republiku srpsku na kosovu.


Nije to ista situacija, na Kosovu i Metohiji 1,5% Srba, u BiH 32% Srba, u Republici Srpskoj između 80 i 90% Srba.
Preporuke:
12
5
15 nedelja, 14 avgust 2016 12:43
SULUDI POSMATRAC
KOSMET SU PREDALE PETOOKTOBARSKE HIJENE *HIJENE KOJE POJEDOSE I RASTURISE SRBIJU SA SVE PRIVREDOM*PO ZADATKU ZAPADA UMESTO UN izabrase EULEKS I KRAJ .
Preporuke:
25
5
16 nedelja, 14 avgust 2016 12:45
MAJA
REKOSE BRACA *JAKSIC * I ZATVPRISE NOVCANIK.
Preporuke:
5
29
17 nedelja, 14 avgust 2016 13:18
neko
Procenti i stanje na terenu? Obratite paznju da je do toga doslo napadackim, nepravnim ratom. Nikakvi tu sporazumi koji su u nesaglasnosti sa navedenim nece pomoci. I sada se vodi rat niskog intenziteta.
Preporuke:
16
0
18 nedelja, 14 avgust 2016 13:40
Mi
Kada bi Beogradski odbor DSS imao istu politiku gde bi bio kraj DSS, ali ovakav Gradski odbor DSS samo šteti DSS-u. Pod hitno ih raspustiti. Kad bi bila na čelu BGD odbora Dragana Trifković brzo bi se stvari raščistile drukčije bi se disalo. Ovako sa Urošem nemamo šansu!!!
Preporuke:
25
3
19 nedelja, 14 avgust 2016 15:10
Jugoslavija
DSSu bi trebalo da bude okosnica i baza ovaj kosmetski DSS. Ako hoćete da postanete bitan igrač u političkom životu Srbije okupite se oko DSSa sa KiM. To vam je prijateljski savjet i čini mi se jedini spas.
Preporuke:
23
0
20 nedelja, 14 avgust 2016 15:32
Nenad
Većina u DSS-u shvata da se i na lokalu mogu ostvariti petooktobarske ideje časti, poštenja, iskrenog i srpsko-majčinskog patriotizma. U herojskom Vučiću prepoznaju patriotu i majku srpstva Đinđića. Uz njega možemo ući u anđelski EU raj(h) i u milosrdni NATO uprkos Zapadu. Na tom herojskom putu ne treba slušati glas nekakvih Srba sa Kosmeta, već treba poslušati milosrdni glas Vučićevog prijatelja i savetnika, prijatelja Srbije i Srba, Tonija Blera. On je savetodavni glas zdravog razuma. Budimo mirni, strpljivi i bezazleni kao golubovi kako bismo bolje sarađivali i sa prijateljskom antiterorističkom zmijskom mudrošću Hašima Tačija za dobrobit svih. Koliko će se samo Angela Merkel i Maja Kocijančić obradovati. Ništa neće smetati da i u EU raj(h)u i na lokalu i kod nas čujemo glas antifašističkog blaženog i svetog Alojzija Stepinca. Postoji mogućnost i da se povrati imovina junačkog Nedića. I antifašistički EU raj(h) će to podržati. EU raj(h) je za dom spreman! Svi, svi, svi u EU raj(h)!
Preporuke:
19
0
21 nedelja, 14 avgust 2016 15:33
Eto opet Sizifa da citira smešne podatke sa vikija a izvor mu Alija
I Hrist je imao devet sledbenika, brojevi ništa ne znače, ali gde muslimani to da ukapiraju, oni misle da je sve u brojevima, mnogo više je u duši, hrabrosti i snazi!
Preporuke:
15
3
22 nedelja, 14 avgust 2016 15:35
...
Ne primajte se na kosku.

Ko je proteran sa svojih ognjišta ima tapiju na zemlju on je vlasnik zemlje!

Tako je u Hrvatskoj, na Ki M i naravno u Bih i u Crnoj Gori i u Makedoniji. Tako je svuda u svetu.

Dogodine u Prizrenu.

Citiranje nekih statistika služi samo legitimisanju nasILjA.Tom logikom Izrael ne bi ni postojao. A postoji itekako!
Preporuke:
17
1
23 nedelja, 14 avgust 2016 15:40
sizif
@?
Kosovo i Metohija ima posebni značaj u srpsjoj nacionalnoj svijesti

Nije loše znati i ko uči srpsku decu, i istoriju te nacionalne svesti .

Gazimestansku kulu su podigli još 1953. okupatori koji su 1944. upali u Beograd i vršili masovne likvidacije po Nedićevoj Srbiji. Isti oni koji su crtali monstruozne avnojske granice i 2 miliona Srba preko Drine zvanično proglasili stokom.

Mermerni stub na Gazimestanu i nekakvu bronzu su podigli 1989. isti oni koji su sa Hrvatima ugovarali Oluju. Isti oni koji su 1994. podigli veliki spomenik Njegošu u centru Beograda kod Kapetan-Mišinog zdanja.
Preporuke:
6
11
24 nedelja, 14 avgust 2016 15:47
neko
Uopšte poređenje Miloševića i Vučića je najblaže rečeno,smešno,neukusno.
Jer prvi je sačuvao Kosovo i napravio Srpsku,drugi je prodao Kosovo i razgrađuje Srpsku.
On je samo pion u rukama masonerije za uređenje Balkana po novom poretku.
Nešto mu se isprečilo.
Evropa sve dalje.
Preporuke:
35
5
25 nedelja, 14 avgust 2016 15:48
Boško
Njegova izjava da su Dejtonski i Briselski sporazumi spasonosni za Srbe je notorna neistina i nikakav znak jednakosti između ova dva sporazuma ne može postojati. Dejtonskim sporazumom stvorena je Republika Srpska

A Republika Srpska je "stvorena" tako što je Milošević uz protivljenje delegacije iz Republike Srpske samoinicijativno

- odustao od izlaza na more
- odustao od podeljenog Sarajeva (200 hiljada Srba napustilo Sarajevo)
- odustao od 21 procenat kontrolisane teritorije
- odustao od "koridora života" širine 20 kilometara

Nije to "stvaranje" a ne samo priprema uništenja Republike Srpske
Svi "sporazumi" i dejtonski, kumanovski i briselski su najobičnija izdaja Srpskih teritorija i Srpskog naroda
koje oni koji su profitirali od njih predstavljaju kao "pobede"
Preporuke:
19
23
26 nedelja, 14 avgust 2016 16:01
Drug Leka RANKOVIĆ
Uopšte
Jedna od običnih izdaja na koje smo navikli.
Od osamdesetih naovamo svi vladari su višemanje izdajice i svi su režimi izdajnički i banditski.
Koliko nam se je puta loše pisalo pa je takozvana vojska Kosova već bila spremna da poubija sve severno od Ibra?
Mnogo puta. Ma, bezbroj puta.
I naravno to se nikada nije dogodilo niti će se dogoditi.
To je već veliki izazov za zapad. A na KiM Vojska Kosova pita se koliko i Vojska Srbije.
I još stotinu puta biće predaja, biće kapitulacija i izdaja. A šta predavati, šta izdavati, pred kim kapitulirati?
Pa već je sve predato, sve prodato, sve izdano.
Ostaju samo ljudi kao mete.
I to se može, ali se ne sme.
Ima li se papir u UN da je Kosoves nezavisna država, tada možemo svi da se slikamo. Tada može jedino da se ratuje.
Protektorat UN se sili da je država, ha!
Za sada mirno spavajte.
Rusi neće odsvirati kraj, iako trenutno gubimo.
Preporuke:
9
1
27 nedelja, 14 avgust 2016 16:06
Crna Mamba
Ne može se povlačiti paralela između Dejtonskog i Briselskog sporazuma već između Dejtonskog i Kumanovskog sporazuma jer su oba mirovna i njima se okončava rat. Dejtonskim sporazumom je nastala Republika Srpska a Kumanovskim sporazumom Kosovo stavljeno pod protektorat UN. I Dok su Srbi jačali Republiku Srpsku i gradili institucije, dotle je vlast u Srbiji Briselskom izdajom predala ingerencije države od NATO-a instaliranoj državi na svojoj teritoriji. E, sad, da bi se prikrila ta izdaja i da se sutra, pod promenjenim okolnostima, ne bi odgovaralo za veleizdaju sprema se izmena Ustava koja će to cementirati. Dejtonski i Briselski sporazum se razlikuju u još nečem-dok je za Dejton trebalo ratovati i krvariti četiri godine dotle je za Brisel trebalo samo skinuti gaće.
P.S. Potpisujem napisano u svim tačkama.
Preporuke:
24
0
28 nedelja, 14 avgust 2016 16:07
Boško
SULUDI POSMATRAC
KOSMET SU PREDALE PETOOKTOBARSKE HIJENE *HIJENE KOJE POJEDOSE I RASTURISE SRBIJU SA SVE PRIVREDOM*PO ZADATKU ZAPADA UMESTO UN izabrase EULEKS I KRAJ .

Samo "suludi posmatrač" može da tvrdi da su oni iz 5.oktobra 2000te oddgovorni za izdaju i kapitulaciju 10. juna 1999 godine
Zar se nije Milošević pojavio 10. juna 1999godine i proglasio kapitulaciju i izdaju "pobedom mira"
I primio na kraju juna izdajničku platu predsednika jugostradije (otpada od titove jugostradije) dok su
Šešelj, Nikolić, Vučić i Dačić primili svoje izdajničke plate u vladi Srbije.
I gle sada svi izdajnici u vrhu vlasti samo im fale
Sloba
i Mira
(koja "krcka" opljačkano tokom 90tih u elitnom moskovskom naselju, smejući se glupim srbima koji su svojom "ljubavlju" prema Miloševiću im omogućili da se napljačkaju i da mogu da uživaju do kraja života)
Preporuke:
14
28
29 nedelja, 14 avgust 2016 16:07
sizif
@Eto opet Sizifa da citira smešne podatke sa vikija a izvor mu Alija

Da je sizif "citirao", znalo bi se da taj popis nije održan na teritoriji 4 opštine na severu. A kažu da su ga Srbi i Crnogorci delom bojkotovali i na drugim prostorima.
Preporuke:
6
5
30 nedelja, 14 avgust 2016 16:07
Babe i žabe
O značaju Kosova i Metohije u kulturi, istoriji, svesti, duhu i srcu Srba - bespredmetno je raspravljati.

Tonovi knjiga Sizie neće objasniti ono što svako malo srpče zna.

dogodine u Prizrenu!
Preporuke:
12
4
31 nedelja, 14 avgust 2016 16:10
joca
zemljace iz dss,polako da se ti pakujes.....dosao je kraj tvojem boravku u republici kosovo
Preporuke:
2
14
32 nedelja, 14 avgust 2016 16:23
Crna Mamba
@Sizif
Taj kamen koji valjate vam se, izgleda, skotrljao na glavu....
Preporuke:
12
1
33 nedelja, 14 avgust 2016 16:40
Coki
Ovaj je prevario jadni narod, produžio mandat za poslednji čin oktobarske revolucije. Biće belaja.
Preporuke:
12
0
34 nedelja, 14 avgust 2016 16:58
Slobodan je Srpski heroj
Boško , Slobodan Milošević i Srbija nisu potpisali kapitulaciju .
Preporuke:
25
13
35 nedelja, 14 avgust 2016 17:25
Srki
Dodao bih na ovo da je vlada Srbije duzna da vrati 300 000 izbeglih Srba sa Kosova iz uze Srbije natrag na Kosovo, jer je u protivnom saucesnik Albanaca u etnickom ciscenju Kosova. Onima koji su prodali imovinu na Kosovu jer vise tamo nisu mogli da zive, nek sagradi stanove na Kosovu koji bi ostali u drzavnom vlasnistvu Srbije. Ova vlada, kao i prethodna Tadiceva su saucesnici etnickog ciscenja Kosova
Preporuke:
16
2
36 nedelja, 14 avgust 2016 18:05
Boško
Srki
Dodao bih na ovo da je vlada Srbije duzna da vrati 300 000 izbeglih Srba sa Kosova iz uze Srbije natrag na Kosovo, jer je u protivnom saucesnik Albanaca u etnickom ciscenju Kosova.

Ova vlada, kao i prethodna Tadiceva su saucesnici etnickog ciscenja Kosova
Ajde
Ko je u "tadićevoj vladi" Dačićevi socijalisti
Ko je u "vučićevoj vladi" Dačićevi socijalisti i Šešeljevi readikali "očešljani i doterani" u Vučićeve i Nikolićeve "naprednjake"
A ko je 10 godina 90tih omogućio šiptarskim teroristima da se naoružaju i ubijaju i proteruju Srbe?
Dačićevi socijalisti i Šešeljevi Vučićevi i Nikolićevi radikali
Ko je predao Kosovo šiptarskim teroristima i omogućio etničko čišćenje povlačenjem vojske i policije
Uvek ista lica u izdaji, predaji i rasprodaji...
A šta je sa 300 hiljada iz hrvatske i 250 hiljada iz bosne?
Da "ostanu" sa Radulovićem i Šešeljem na čelu?
Preporuke:
10
15
37 nedelja, 14 avgust 2016 18:11
ZEMUNAC
Dolazi i VREME kada CEMO SUDITI ODGOVORNIMA ZA veleizdaju ZBOG PREDAJE KOSOVA!TO je POTPISANO protiv USTAVA SRBIJE!DOLE marionetska VLADA!
Preporuke:
15
0
38 nedelja, 14 avgust 2016 18:12
Boško
6. Vlada Republike Srbije mora aktivno da se uključi u povratak više od 250.00 Srba proteranih još davne 1999. godine.
Zašto da se vrate samo Srbi proterani 1999 godine
Šta je sa Srbima proteranim od 1941-1945, 1953, 1968, 1974, 1981, 1990-99
za vreme nacističke, komunističke i neonacističke okupacije Srpskog naroda koji je tolerisao sva nasilna i ekonomska prisilna etnička čišćenja Srpskog naroda od 1941-do danas.
Reč je o daleko mnogo većem broju Srba nego ~250 hiljada te da šiptarski teroristi i albanija plate odštetu za korišćenje teritorije i infrastrukture, štetu nastalu rušenjem objekata, za ubijene i ranjene Srbe
a naročito štetu za nerođenu decu.

Kada bi isplatili štetu od 1941 do danas šiptarima sa Kosova, makedonije i albanije bi ostalo jedino da "plivaju" kod Palestinaca...
Preporuke:
10
17
39 nedelja, 14 avgust 2016 18:25
Srki
ako je neko u koaliciji s nekim, nosi punu odgovornost za poteze koalicionih partnera
Preporuke:
11
0
40 nedelja, 14 avgust 2016 18:51
sizif
@Boško
Šta je sa Srbima proteranim od 1941-1945

Prema popisu 1931. na teritoriji Avnojskog KiM je bilo oko 151.000 Srba i Crnogoraca i činilo 27,3% ukupnog stanovništva.
Prema popisu 1948. je bilo oko 200.000 Srba i Crnogoraca, 27,5% ukupnog stanovništva.

http://pod2.stat.gov.rs/ObjavljenePublikacije/G1931/Pdf/G19314001.pdf
http://pod2.stat.gov.rs/ObjavljenePublikacije/G1948/pdf/G19484001.pdf
Preporuke:
7
2
41 nedelja, 14 avgust 2016 19:16
@brzi
...ti si monstrum u ljudskom obliku!
Preporuke:
10
1
42 nedelja, 14 avgust 2016 19:31
Brundalo
Naknadna pamet je vrlo opasna.Nekadašnji predsednik DSS-a Koštunica nije smeo (a nije ni poslušao savete date na vreme i u pisanoj formi) da sedne za sto sa šiptarima i to na teritoriji strane zemlje (Beč). Tog momenta šiptari su postali subjekt u pregovorima, i ne samo pregovorima, a to je i bio cilj evropskih mešetara.Od tada je počelo svekoliko zlo,pa sve do tzv. brisleskog skandala (nije mi jasno da se ta svinjarija Dačićeva,Tačijeva i one lepotice Ešton naziva sporazumom i piše velikim slovom "S".Kada je taj "sporazum" ratifikovan, uvažena gospodo. Danas govoriti da Kosmet nije otet, spada u neku vrstu (opasnu) zamajavanja nesrećnika koji u to veruju. Kosovo je država.Uključen je u mnoge organizacije (neki zaboravljaju da je i na Olimpijadi, a za onu zlatnu medalju Srbija mora isplatiti 45 000 Evra i dati stan). Vođa može da poredi sve što mu naredbodavci sugerišu. Nije on izmislio to poređenje. Jednostavno, vladari formulišu,a on saopštva nama podanicima. Dosta više.
Preporuke:
4
5
43 nedelja, 14 avgust 2016 19:49
brzi
@sizif

Tebe če PatriJote po zanimanju likvidirati ako češ još objavljivati oficielen brojke o broju stanovništva pojedine nacionalnosti na nekoj teritoriji u vreme za kojeg poklicne PatriJote tvrde da su bile protersne iako su same prodale svoju imaovinu i to po nekoliko puta večoj cjeni, naselili se u Srbiji, vode prilično raskošan život, a za nadoknađaj psihičkih muka od Slobe naovamo dobili su zvanja pokrajinskih funkcionera u ekzilu. i tim PatriJotama po zanimanju je jedini interes da se na i sa KiM ništa ne promeni, ni de jure ni de facto. Jer u slučaju svake promene oni gube svoj. Ako dođe do ZSO-ja plitičke fiunkcije če preuzeti srbi koji uistinu žive na KiM i sa formiranjem ZSO konačno se gase paralelne institucije KiM koje rade van KiM, a te paralelne institucije kompletno u svojim rukama drže patriJote po zanimanju i sa nestankom patriJota po zanimanju nestače i mnogo novofobnih mitova za koje su zaslužni baš patrijoter po zanimanju.
Tvoje brojke objašnjavaju sve.
Preporuke:
3
12
44 nedelja, 14 avgust 2016 20:10
brzi
@@brzi

...samo ukazujem na svima opče poznate činjenice da kojim slučajem ne idu u zaborav iako bi mnogi želeli da se to dogodi, pre svega iz personalnih finasiskih interesea, krače kazano koristoljublja.
Preporuke:
3
8
45 nedelja, 14 avgust 2016 20:38
Cviko
Kad je u pitanju Kosovo i Metohija, ne treba nam "Vikipedija". Sva neosporna objašnjenja i činjenice date su u knjizi: "KNjIGA O KOSOVU", napisao Dimitrije Bogdanović, izdavač NIRO "KNjIŽEVNE NOVINE", BEOGRAD, 1990 godina.(Nemam vremena da ovog trenutka, proverim da li postoji elektronsko izdanje ove knjige).
Preporuke:
10
0
46 nedelja, 14 avgust 2016 22:34
Cviko
Iskoristio sam slobodan trenutak i potražo: Knjiga o Kosovu, pdf. Našao sam je. Na kraju knjige, dat je sažetak teksta na engleskom jeziku. Ko je zainteresovan, ovaj tekst može slati stranim listovima i časopisima, birokratama u Briselu, Vladama po svetu, objavljivati na društvenim mrežama, itd.
Preporuke:
8
0
47 nedelja, 14 avgust 2016 23:18
Crna Mamba
@Brundalo
Ja se ne sećam da je Vojislav Koštunica vodio pregovore sa šiptarima a dobro sam pratila njegovu karijeru političara. Ali i da jeste tako nije sporno da se sa šiptarima mora naći zajednički jezik i voditi pregovori dok se ne nađe neko prihvatljivo rešenje samo im se ne mora dati država. Velite da im je status subjekta dao Koštunica? Zanimljivo...a ja sam mislila da su se oni izborili za taj status nešto sami a nešto pod pokroviteljstvom amerikanaca a i građani su ove države. Prosto ne mogu se ignorisati. Vi očito spadate u one ljubitelje lika i dela AV koji bi pošto-poto da umanje njegovu izdaju izmišljajući tuđe krivice...Šta god da je radio Vojislav Koštunica on nije stavio potpis niti odabrio bilo šta što bi ličilo na izdaju države.
Preporuke:
12
6
48 nedelja, 14 avgust 2016 23:56
Srbima 40 posto tačke Brisel. sporazuma - Albancima 100 posto teritorija KiM
Vučić, perfidni veleizdajnik - laže srpski narod u zdrav mozak! Gebels mu nije ravan! Od stotine primera Vučićevih laži i obmana da navedem sldeći:

U ekspozeu Vučić kaže, citiram: Priština (Kosovo) neće da implementira Briselski sporazum, neće da sprovodi dogovoreno... To su prve šes tačke - a to je 40 posto nacionalnih interesa Srbije, 40 posto za Srbiju(!)? Skoro je ovakvu izjavu dao, a niko ne sme da postavi pitanje, traži obrazloženje - zašto laže narod!

40 posto se odnosi na procenat od ukupnog broja tačaka-odredbi Brisel. sporazuma (15):
- Prve 6 tačke o tzv ZSO 4o posto (navodno Srpski interesi);
- Ostale 9 tačke (60 posto) Kosovu daju sve atribute Albanske muslimanske države.
VUČIĆ perfidno navlači Srpski narod u zabludu da misli kako se 40 posto procenta odnosi na "teritorijalni procenat KiM"! ZAKLJUČAK: aLBANCIMA 100 posto teritorija KiM - Srbima 40 posto "tačke-odredbe" Bris. sporazuma (ništa od teritorije)
Preporuke:
8
1
49 ponedeljak, 15 avgust 2016 05:45
Crna Mamba
@Slobodan je Srpski heroj
A šta je potpisao Slobodan Milošević ako nije potpisao kapitulaciju posle 72 bombardovanja? Da li mislite da bi 17 NATO država prihvatilo išta sem potpune kapitulacije? Izdvajanje Kosova i njegovo stavljanje pod upravu UN je pobeda? I čime je ta "pobeda" ozvaničena ako ne Kumanovom?
Ili i dalje verujemo kako smo pobedili NATO a onda se čudimo kako to da nemamo više ni vojsku ni naoržanje a ni teritoriju...
Preporuke:
10
16
50 ponedeljak, 15 avgust 2016 08:49
Sloba Srpski heroj
Crna Mamba , vama odgovor.Kao prvo Slobodan Milošević nije bio u Kumanovo i nije potpisao mirovni Kumanovski sporazum.Šta piše i mirovni Kumanovski sporazum.Piše : Kada KFOR uspostavi mir na kosovo tada srpska vojska i milicija imaju pravo da se vrate na kosovo znači ništa loše po srbiju nema u mirovni kumanovski sporazum.Ruska vojska je prva stigla na kosovo.
Preporuke:
14
5
51 ponedeljak, 15 avgust 2016 09:01
Sloba Srpski heroj
Crna Mamba , šiptari su proglasili Kosovo kao Republiku tek 2008.god.
Preporuke:
16
3
52 ponedeljak, 15 avgust 2016 09:46
nije bio heroj, a nije to ni tema
"Slobo-srpski heroj", imam neke simpatije za Vašu vernost, kao i za pokojnog predsednika. Ali sad već sektašite i preterujete. Kakve veze ima što Sloba "nije bio u Kumanovu"? Kakav vam je to argument? Naravno da je to bila kapitulacija, doduše, ne baš totalna, ali ipak kapitulacija. I Naravno da je to bilo po njegovoj ličnoj odluci i naređenju. Slažem se da su ovi posle u nekim stvarima bili još gori, ali nemojte da se lažemo i zavaravamo. A da i ne pominjemo izdaju Krajine.
Preporuke:
7
10
53 ponedeljak, 15 avgust 2016 09:49
...
Crna mamba argumentovano obara pojedine komentare tipa Brundalo i ostalih.

Što se Sizifa tiče njegovi podaci su iz muslimanske publikacije, dok u knjizi koju drugi komentator pominje su originalni podaci.

To je problem sa podacima i sa vikipedije koje niko ozbiljan ili makar fakultetski obrazovan ne iznosi kao validne, druga je stvar što Alijinu knjigu Sizif koristi kao izvor podataka otuda samo isečci a ne i original odakle je podatak uzet.
Preporuke:
5
3
54 ponedeljak, 15 avgust 2016 13:00
asteroid
nije mi jasno zasto se dss sa ovakvim izjavama uplice tamo gde im nije mesto. kosovo je proglasilo nezavisnost za vreme vlasti dss-a, a sto oni sigurno nisu mogli ni na koji nacin da sprece. pre toga, kosovo je napustio slobodan milosevic i tad je kosovo sto oni kazu "predato". nejasno je kakve sad veze ima briselski sporazum sa nekom predajom kosova koje je "predato" pre 17 godina i to od strane slobodana milosevica koji je izdao nalog da se potpise kapitulacija pred NATO-m.
Preporuke:
3
6
55 ponedeljak, 15 avgust 2016 13:06
Boško
nije bio heroj, a nije to ni tema
"Slobo-srpski heroj", imam neke simpatije za Vašu vernost, kao i za pokojnog predsednika. Ali sad već sektašite i preterujete

Nemoj tako vidiš da je reč o ozbiljno bolesnom pripadniku sekte idolopoklonika Miloševića, koji su vrhunac svog pofiterskog života doživeli pod režimom svog idola.

Vidiš da je 24/7 na NSPM "vrebajući" da neko pomene njegovog idola da bi počeo sa parolama...
Preporuke:
4
3
56 ponedeljak, 15 avgust 2016 13:44
Brundalo
Crna Mambo (ne znam da li je muško ili žensko), zašto mi poturate kukavičko jaje. Nisam ja Vođin čovek, naprotiv u mnogim tekstovima oštro kritikujem Vođu i satrape oko Vođe. Nemojte braniti Koštunicu, molim Vas, preklinjem Vas, zato što na taj način pokazujete da ništa ne znate šta je taj čovek uradio,a uradio je mnoga lošeg za Srbiju i Srbe. Jenom prilkom sam uravo na NSPM nabrojao više od 20 zala koje je počinio. Uostalom Vaš je problem što ste zaboravcili da je Koštunica vodio prve pregovore sa šiptarima. Kažete, mora se pregovarati. Nije tračno, opasna ili opasni Mabo,o Kosmetu se moralo pregovarati sa SAD, ponajprije. Trebalo je sesti za sto sa tom Imperijom zla. Nisu Kosmet oteli šiptari već Imperija zla i još gora Zapadna Evropa. Vašom logikom danas, sutra ćemo morati sesti sa Autonomašima i pregovarti u Kapeli mira u S.Karlovcima. To vi zagovarte, a onda i sa onima iz Raške oblasti. Interni razgovori se ne intrnacionalizuju. Niko se ne sme mešati u interne kontakte.
Preporuke:
5
2
57 ponedeljak, 15 avgust 2016 14:46
brzi
Kad se več prepirete oko toga ko je i o nije patrijota a ko dušman. Svi pravi patrioti ostali su da žive na KiM dok su patriJote po zanimanju prve zbrisale sa KiM ( ili uopšte nisu rodom sa KiM) a sada glume po medijima ili velike žrtve ili velike junačine a svima je zajedničko da su patrijote pre sevga iz koristoljublja a suštinsko dušmani koji su opljačkali i vlastitu državu i vlastite zemljake.
Preporuke:
4
1
58 ponedeljak, 15 avgust 2016 19:55
Crna Mamba
@Sloba srpski heroj (daleko bilo)
To što SM formalno nije prisustvovao potpisivanju Kumanovskog sporasuma koji je vojno-tehnički, ne znači da on nije dao zeleno svetlo da se potpiše. Ništa se bez njegovog znanja i odobrenja nije moglo potpisati...ili i dalje verujete kako on nije kriv već su bili loši ljudi oko njega. Samo ime (vojno-tehnički) govori da se radi o kapitulaiji....ili pobedi....posle koje smo morali da predamo teritoriju i povučemo vojsku. Valjda tako pobeda izgleda...velikodušno neprijatelju, s kojim si ratovao, prepustiš sve.
Preporuke:
4
2
59 ponedeljak, 15 avgust 2016 20:15
Crna Mamba
@Brundalo
Za Vašu informaciju-žena sam i to mi je jedino jasno što ste me pitali u ovom postu.
Nejasno mi je nešto potpuno kontradiktorno što ste rekli-Vi ste za razgovor sa Amerikom o Kosovu ali niste za internacionalizaciju tog probloma. Moram da priznam da mi je nejasna ta mentalna gimnastika.
Vi, možda, niste pristalica vođe ali svojim pristrasnim komentarima objektivno mu pomažete mnogo više nego oni koji ga otvoreno podržavaju.
Naime, stavljanjem u istu ravan pregovora i potpisivanje nečeg što se hladno može kvalifikovati kao veleizdaja Vi preuzimate funkciju mnogo veću od advokata jer spuštate horizont i skrećete pogled sa bitnih na marginalne stvari. Što bi rekli zamajavate.
Pregovori mogu biti par ekselans politika u nepovoljnim spoljnopolitičkim uslovima u kojima Srbija nema nikog ko bi na visokom nivou štitio njene interese i kupovina vremena dok se Rusija ne pojavi na horizontu dok je potpisana izdaja samo potpisana izdaja bez politike. Te dve stvari se ne mogu izjednačiti.
Preporuke:
3
0
60 utorak, 16 avgust 2016 01:03
Gabrijel
Na primedbu Dveri da u ekspozeu nema ni reci LICNOM STECAJU (zastiti gradjana od zelenaskih banaka...) Vucic odgovara:" Ja znam da to Srbi nece recicu vam i zasto nece ? Zato sto Srbin nece da odgovara svojom imovinom nego da odgovara necijom tudjomimovinom valjda drzavnom imovinom. Da se zaduzi , da potrosi pare , a da odgovara MOJOM IMOVINOM a ne svojom. E , tako bi oni hteli, tako su oni zamislili licni stecaj, verovali ili ne "... 10/08/2016

Svako ko je glasao , ili nije izasao na glasanje (i tako indirektno dao glas tom izdajniku ) ZASLUZUJE zivot kakav mu servira , toj lazov i ZLO u ljudskom obliku.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner